Operator Call Center


2023-10-10 personal auxiliar Bucurestiposturi: 1


Candidatul Ideal

- Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale

- Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti;

- abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite informatiile clar;

- Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității

- Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă

- Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor

- Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare

- Cunoștințe operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție si cunoașterea a limbii engleze reprezintă un avantaj

Sarcini:

- Preia apelurile pacientilor si inregistreaza in sistemul informatic datele de identificare si serviciile solicitate

- Preia apelurile redirectionate din receptie si ofera informatiile solicitate;

- Efectueaza programari si ofera informatiile solicitate;

Beneficii:

Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa)

Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei

Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon 0735400322 si email resurseumane@hipocrat.ro.




Aplica si te contactam noi

Sunt de acord cu Termenii si conditiile